Help me for bot....

javaman

Kai epidi den ksero kala agglika kano to post mou edo, an kai edo einai gia private servers. Exo to IG l2walker alla kapies apo tis litourgies tou den mou douleuoun. p.x.: thelo na kanei body to mind sto 80% kai auto kanei panta, thelo na kanei heal se kapion pou den einai sto party kai den kanei.....

Ti mporei na fteei gia auto....????

Sta arxeia tou bot iparxi ena exe to "l2asrv.exe" ti kanei auto..??(exo tin entiposi oti mporei na fteei auto)

Kai kati akoma sto official site to walker "www.towalker.com" otan kano download to bot to arxeio auto den iparxi.

gia to body to mind elenkse to <>%mp einai ligo trela..

gia to heal prepei na exeis grameno to onoma opws einai akribos kefalea-mikra kai sto telos ";"

to l2asrv to trexeis prin to walker.apla to trexeis...

aporw pws paizei to bot xwris na trexeis to l2asrv(=crack)

mafe

:)

an den rythmiseis to arxeio hosts kai den trekseis to l2asrv einai ligo apithano na doulevei to walker etsi ... apla tha anoigei alla oute tha varaei oute tpt. mipos gi'auto den kanei kai auta pou les ? ola ta alla dld ta kanei kanonika ?

Geia to body to mind to rithmizeis apo to (heal options) exei % kai exeis na valeis kai xrono kathe posa deuterolepta thes me to (delay) alla an thimame kala ekei dn exeis epileksh tis %!

Gia to heal se kapion pou einai extos party an thimame kala dn ginete na kanei heal giati dn vlepei to HP tou!Tora an aftos pou einai

extos party einai apo to idio to pc sou dld allos sou xarakthras ekei vazeis kanonika to onoma tou kai eisai mia xara :)!

P.s:To paidi paizi official epomenos einai axristos o kathe emulator opos to l2asrv.exe h opion allo exete!To l2asrv.exe einai mono gia na hostarh to walker epeidh allazeis to host sto official exeis kanoniko host dn peirazeis tpt :D!

to walker gia na treksei kanonika prepei na pliroseis... proplironeis kapoio xrono pos na to po san na pairneis karta gia internet mono pou auti einai gia walker ;)

gia rikse mia matia ...

http://www.towalker.com/english/codes.asp

otan anoigeis to walker vazeis ta stoixeia pou sou exoun dosei sundeetai sto server tous (oxi to server tou lineage alla tou walker) kai koitaei an auta ta stoixeia pou edoses einai egura. Se periptosi pou einai to walker leitourgei kanonika, allios oxi. to l2asrv ti kanei loipon stin ousia. peirazeis to hosts oste to walker na mi sindethei sto server tous alla sto diko sou pc pano sto l2asrv to opoio dinei to ok sto walker gia na treksei. ara den paizei rolo an eisai se private server i official, to l2asrv prepei na tin kanei ti douleia tou etsi ki allios, ektos an thes na plironeis gia walker ......

Diavasa ola ta reply pou kanate, kai sas eyxaristo gia ton xrono sas.

Tha prospathiso lipon na sas apantiso oso kalitera mporo.

To l2asrv to exo kai to ektelo prin trexo to walker. I perisoteres litourgies tou einai ok. (stin kartela me to heal ola douleuoun ektos apo oti exei sxesi me to mp).

Vasika dite ti klikaro, mporei na kano kai lathos epiloges. Sto % vazo 80 kai sto delay vazo 10.

Erotisi to proto koutaki giati einai?

kostas1ra1.th.png

To thema me to heal se charaktira pou den einai se party, vasika exo 2 pc kai o enas o char mou einai sto ena kai o alos sto allo, profanos i lisi na einai oti prepei na trexoun apo to idio pc(enas filos mou pou tou douleuei auto ta trexei apo to idio pc, pou na fantasto oti pezei kati tetio :o :o)

O filos mou lipon, gia official milame panta (a kai einai asxetos me auta ta themata, pos ta katafernei omos einai thauma ;D) den trexei to l2asrv alla mia ali vlakia, den thimame to name tis tora, kai ola einai ok.

Otan ego dokimasa lipon na kano to idio eixa akrivos to antitheto apotelesma. Anti na diorthothoun ta lathi , proekipsan kai alla.

An kapios mporei as me help parakalo....

• 2 weeks later...