Jump to content

Trick Na Xalate Pio Liga Mp Gia Dance/Songs [Xrisimo Se Low Rate]

Sifu

Recommended Posts

Gia sas kathos expara se enan server ixa enan dancer diko mou kai enan songer alla gia na kano ta songs m etrogan poli mp kai dn m emenan gia na xanakano meta apo 2 lepta otan ida sto buff oti kai sta dance kai sta songs oti pano leei otan exeis idi dance perni pio poli mp to dance/song gia na to kanis (200 peripou mp)etsi akouste ti ekana gia na xalao mono 60 mp sto ena dance adi gia 200 kanis to ena dance meta me to bd patas pano sto dance alt + click me apotelesma na vgi to dance meta kanis to epomeno kai xana to idio.To idio isxiei kai gia ta songs Prosexte an exete idi ton bd mesa sto party me ton sws kai exei dace o sws na tou vgalete patodas alt +p gt pali ta songs tha trone 200 mp

Dn ixera pos allios na to exigiso an dn katalavate pite

auto einai gnosto an pezis p.x me walker i l2 net bazis reuse to dance 120 sec diladi dio lepta oso diarki etsi oste na exi fygei otan to ksana kaneis....etsi dn troei to diplasio mp pantos sosti i paratirisi sou an k pisteuo pos opios exi sws i bd to exi paratirisi..ena episi kalo tip ine na kaneis dance+song+dance+song etsi oste na moirazonte ta mp pou xrisimopiis k stus dio chars giati p.x an o dancer exi kanei idi dance k kaneis song me ton sws troei parapano mp ara ama to kaneis etsi iparxi mia isoropia k to mp regenaration sou dinei tin eukairia na min meneis pote xoris mp me auton ton tropo elpizo na katalabate ti enoo