ExCaLiBuR® Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 paidia thelw enas pou kserei na me kanei mia PVP Gatekeeper na exei mesa 2-3 pistes pou ginontai pvp ekei kai ean shop me Wings opoios kserei as me kanei add sto msn delta_squad_ts@hotmail.com na ton pw poies pistes thelw na exei kai pws tha kanw na min peutoun items apo to pk?? na min exei drop items sto pk kai molis trws ena mob na feubgei olo sou to pk i molis se kill na feubgei olo to pk sou kai o char mporei na exei epanw tou mexri 250items egw pws na kanw na exei mexri 999 ??? >>>H...E...L...P<<<
0 Nox*Shine Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 pws tha kanw na min peutoun items apo to pk?? na min exei drop items sto pk kai molis trws ena mob na feubgei olo sou to pk i molis se kill na feubgei olo to pk sou kai o char mporei na exei epanw tou mexri 250items egw pws na kanw na exei mexri 999 ??? >>>H...E...L...P<<< Aπο τα Config σου και τα δυο. Ψαξε λιγο και μην ανοιγεις topic για πλακα. -.-
0 ExCaLiBuR® Posted May 12, 2010 Author Posted May 12, 2010 [NoX*ShiNe" post=1043758" timestamp="1273691234] Aπο τα Config σου και τα δυο. Ψαξε λιγο και μην ανοιγεις topic για πλακα. -.- den anoigw topic gia plaka sta config den ta breiskw epsaksa kai kanenas alos den leei pws tha ta kanw auta pes mou se poio config einai na mpw na ta alaksw pes mou ti na ta kanw
0 ÑóHópë™ Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Για να μην πεφτουν items απο τα pk ψαξε στο pvp.properties για αυτο # item drop related min/max MinimumPKRequiredToDrop = 5 και εκει που λεει 5 καντο 0. Αυτο για να χανουν το Karma τους με ενα mob δεν ειμαι σιγουρος αλλα πηγαινε στο pvp.properties και βρες το # The Minimum Karma lost if 0 karma is to be removed BaseKarmaLost = 0 και εκει που λεει 0 καντο 10000. Ο char για να μπορει να εχει 999 items στο inventory του πηγαινε στο other.properties και ψαξε για αυτο # Inventory space limits MaximumSlotsForNoDwarf = 80 MaximumSlotsForDwarf = 100 MaximumSlotsForGMPlayer = 250 Αλλαξε τους αριθμους σε 999 και εισαι ετοιμος... ;)
0 ExCaLiBuR® Posted May 13, 2010 Author Posted May 13, 2010 Για να μην πεφτουν items απο τα pk ψαξε στο pvp.properties για αυτο # item drop related min/max MinimumPKRequiredToDrop = 5 και εκει που λεει 5 καντο 0. Αυτο για να χανουν το Karma τους με ενα mob δεν ειμαι σιγουρος αλλα πηγαινε στο pvp.properties και βρες το # The Minimum Karma lost if 0 karma is to be removed BaseKarmaLost = 0 και εκει που λεει 0 καντο 10000. Ο char για να μπορει να εχει 999 items στο inventory του πηγαινε στο other.properties και ψαξε για αυτο # Inventory space limits MaximumSlotsForNoDwarf = 80 MaximumSlotsForDwarf = 100 MaximumSlotsForGMPlayer = 250 Αλλαξε τους αριθμους σε 999 και εισαι ετοιμος... ;) man gia to karma auta pou les ta ekana swsta gia ta 999items omws den ktlb pou na paw? exeis msn? kane mia add delta_squad_ts@hotmail.com
0 ÑóHópë™ Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Αν δεν το βρισκεις στο other.properties ψαξε στο character.properties
0 ExCaLiBuR® Posted May 13, 2010 Author Posted May 13, 2010 Αν δεν το βρισκεις στο other.properties ψαξε στο character.properties to breika sto character.properties gt other.properties den exw paw na to dokimasw EDIT : epiase megale thanks kante locked
Question
ExCaLiBuR®
paidia thelw enas pou kserei na me kanei mia PVP Gatekeeper
na exei mesa 2-3 pistes pou ginontai pvp ekei
kai ean shop me Wings
opoios kserei as me kanei add sto msn
delta_squad_ts@hotmail.com
na ton pw poies pistes thelw na exei kai
pws tha kanw na min peutoun items apo to pk??
na min exei drop items sto pk kai
molis trws ena mob na feubgei olo sou to pk
i molis se kill na feubgei olo to pk sou
kai o char mporei na exei epanw tou mexri 250items
egw pws na kanw na exei mexri 999 ???
>>>H...E...L...P<<<
6 answers to this question
Recommended Posts