[Request]Rapidshare downloader...

Thanos123

[Eng]

Hi all...

I need a program that i can add my preminum account id add pass and (ex.) 20 links form rapidshare.com and the program will download the parts one-one(when the one finish the second will start..).Btw my topic maybe it make nosense because in google i can found 1000 programs like that...yep i have found 1000 programs in google but i dont know how i can use the programs...so dont search just in google and give me a link...a want a guide with it ;D

Tnx in advise...

[Gr]

Kalispera se olous...

Xreiazome ena programa sto opoio mporo na valw to preminum account pou exw sto rs kai gia pradigma 20 link apo to rapidshare.com ki ayto na ta katevazi ena ena...btw to topic mou isos den vgazi noima epidi sto google ama psa3w 8a vrw 1000 programata gi ayto to pragma...nai vrika 1000 programata sto google alla den katalava-den mporesa na ta xrisimopoiisw...opote min psaxwte sto google kai mou dosete ena link...8elw ki ena guide mazi me to link ;D

Efxaristw prokatavolika...

Here You Are!

USE RAPGET

1)RapGet is a free program and u can find it here Rapget

2)This program allows you to download multiple files but you must w8 to dowload them. You just insert the address of the file and download it.

i had downloaded that prog yestreday...as i said i need a guide...yeah i dont know how to use it i enter the link and just nothing...

P.S.:in settings i had add the rapid share account...

jim kai scream tnx pou asxoliste ^^

to katevasa to flash get vazw to link kai m leei oti to exei katevasi...alla stin pragmatikotita exei katevazi ena arxeio pou den exei tpt mesa...kana guide pezi?

w8 miso na dw an exw photos apo tote pou ediksa se ena friend pos na katebasei to interlude mesw tou flash get...

tha kanw edit meta an einai ;D

loipon deksi klik kai lhpsh mesw tou flsh get ....

thn prwth fora sou bgazei kati tetia oti kai kala to katebase kai exei katebasei ena arxio oti na nai :P

prospathise na kaneis synexeia deksi klik me xrhsh tou flash kai se kapia stigmh tha arxisei kanonika to download :)

emena m espase ta neyra thn prwth fora kai ekei pou phgena na to spaso to pc arxise na to kanei dwnload kanonika :D ;D

EDIT: twra pou to thymithika... kalytera otan xrisimopeieis ayto to programa (flashget) na to xrisimopeieis me ton aplo internet explorer.....

flashget is good but there is also another program which lso encrypts decrypted links like from linx.to or rapidsafe

the program is caled cryptload use google for it u can also use routerreconnect or premium acc

no u didnt understand me the program isnt to HACK Rapidshare its a normal downloader which u can use with your prem acc BUT if u got encrypted links i mean like this here http://stealth.to/?id=nmxlnuudc1hr8rznnvxcwagqvfijwa

THIS is a encrypted link where u cant get the directlink without to visit stealth.to !!!

With that tool u dont need to go there u only copy paste it and the tool gets the directlink from rapid so easy :D

Ela Auto Ine To Programa Rapid Tools Legete Mporis Na Katebasis 10 Links Mazi Arkei Na Exeis Rapid Account Premium

http://rapidshare.com/files/38764280/RTOOLS-2.2.5.4.rar

Me Agapi Gia Esena Thanos

Dont Forget Say Thnx