Jump to content

Merika bugs alazeken0ulas


LEON5

Recommended Posts

Lipon irthe i ora na po 2-3 bug k ego :D

1on olympiad bug

an exis fake death molis grapsi 20sec kanis fake death k molis arxisi to match sikonese k xonis ton alo,eno o alos se blepi katw k dn bori na se kani target :) (c4-c5)

Interlude olympiad bug

prin arxisi o match enas archer i daggeras prin akoma grapsi 120 sec bori na xosi tn alo giati sto interlude fenete o antipalos!

2on

6C751B00000400000000000000 - gmSuperHaste lvl4

6C130E00000A00000000000000 - zariche buff lvl 10

packets dn ksero an kserete auta

3on <Anti-Target> O protos pou to katafere se ola ta l2 (kai kratise to ally giran me enan defend ekso ) <Emena> :P

pas olympiad prin se paro bazis to roloi ala prepi na kseris kathe pote se perni ,, kanis rr piani 60%

alios otan se pari prin grapsi 120sec patas soe kai arxinaei k feugissssssssssss meta ena rr k piani 80% (C4-C5)

Gia interlude exo bri akoma ;(

Klepste kastro!

To kserete oloi auto sto interlude kanis restart mesa sto kastro k dn se petaei se krataei mexri to siege :P

alios epidi to 80% einai zwa mes to l2 .. gineste kali fili me t leader k ksafnika se 3-4 meres tou les kaneme ligo leader na katso sto throno na bgalw foto epidi me koroideuoun ola ta pedia apo to net kai teties mlks .. tha psarosi eukola ;)

Hit Wall xoris siege

pernis ena fighter kanis ena skill se enan alon k kateuthian target to wall i tn door kai pefti prosoxi! tha barate me atack mono!

 

P.s an ta dokimasete frontiste na min iparxi gm on :)

Link to comment
Share on other sites

auto me to wall hit dn einai gia wall mono tespa ston archer xrisimopoeite poio polu kaneis stun panw se enan oti nane meta alt+control kai attack se kapoion allo ^^ auto me to fake dn kserw an doulevei :P

Link to comment
Share on other sites

are leonida :P auto me to kastro m to zhtagan otan eixa th Dion xsereis esu :P alla se c4 server dn uparxei dunatothta allaghs leader...

Link to comment
Share on other sites

are leonida :P auto me to kastro m to zhtagan otan eixa th Dion xsereis esu :P alla se c4 server dn uparxei dunatothta allaghs leader...

eprepe na to eleges se kana gm ban tha etroge axaxxaxaax
Link to comment
Share on other sites

eprepe na to eleges se kana gm ban tha etroge axaxxaxaax

 

mp@ mallon ego 8a etrwga ;D eutuxws p htan o paxoululis k xshgiotan na xsanaginw leader otan milage ston greg na allazei leader gia 3 lepta k na xsanapairnw thn arxhgeia pisw otan kanane to xabale tous :P alla mia fora to eixa kanei an 8umasai ston terra MONO

 

Dion For ever ;D :P

Link to comment
Share on other sites

+1 bug .. apo ta auto event prin se pari kanis rr kai meta molis ksanabis eisai sto event k molis teliosi kanis 2-3 rr kai pernis 5-6 perisotera apo osa eprepe na paris.. :P

dn piani panta k se olous tous srv

Link to comment
Share on other sites

pws einai auto to pragma dunaton?an einai auto event k kaneis rr se 8ewrei pws eisai ektos event opws pw mporeis na pareis prize an kaneis rr?

 

mallon eimai ligo pisw k exw xasei kapoia epeisodia :P

Link to comment
Share on other sites

Koita auto p leei kanonika dn stekei gt einai opos topes se theori ektos event :P ta medals dn einai donations einai opos ston rage px kai se merikous allous server ta thes gia na agoraseis enchant scroll kai alla..

Link to comment
Share on other sites

Koita auto p leei kanonika dn stekei gt einai opos topes se theori ektos event :P ta medals dn einai donations einai opos ston rage px kai se merikous allous server ta thes gia na agoraseis enchant scroll kai alla..

nai epeidh etc ginetai stous pio pollous servers opws k sto diko mou gia auto paraxseneuomai...molis mpei o zeken(leon5) na mas exshghsei kalutera ti ennoei

Link to comment
Share on other sites

nai epeidh etc ginetai stous pio pollous servers opws k sto diko mou gia auto paraxseneuomai...molis mpei o zeken(leon5) na mas exshghsei kalutera ti ennoei

a n0bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

1on mas gamisan ta game guard tha agoraso tn ncsoft k tha tn exo ego na pezo xoris prob a0x0xa0ax

2on akou pos ginete me epiase stn white-eagle k mia fora stn rage

molis grapsi 1second kanis rr to char's .. k benis meta apo 3lepta (an dn se pari sto event isa isa tha exis k to ble i to kokino prama k tha lampis episis sta pvp dn tha niothis gt dn tha eisai sto event k mono oi antipali boroun na se kanoun dmg (Asxeto) )

kai molis teliosi to event prin paris auta p thes kane rr molis bis ta exis pari k ksana akoma ena rr dn piani pantou 1fora stn rage anti 100 me edose 200 k stn white-eagle anti 100  me edose 1000 .. (vsk analoga poso tixeros eisai k posa tha se erthoun :P ) piani sta auto event

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...