Jump to content
  • 0

[Request]Ena Etoimo Pack


NazGhuL.

Question

Geia sas pedia.

Prosfata endiaferthika na ftiaxw enan server kai asxolithika ligo, wpos katalava ta koina l2j packs dn exoun kamia prostasia kai oute fixes oute tipote.

Psaxnw edw kai wra na vrw ena pack pou na eine compiled kai na exei kapoioa fixes alla den bwro na vrw tipote. :D

Ok xerw pws bwrite na mou peite pramata san "Trava na ma8eis na ta kaneis monos s" h "Min ta perimeneis ola etoima"

Alla diskoleuomai para poli.

Ean ena palikari eixe tin kalwsinh na me help ligaki kai na m dwsei ena link na katevasw ena etoimo 8a eimoun eugnwmon.

P.S Endiaferomai gia Gracia final Pack.

 

Thnx

-JoeDaFlow :)

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Pack me protections den iparxei.

 

An den doulepseis monos se auto to pack den ginetai tipota.

 

Gia auto ousiastika zitas na katsei kapios kai na sou ftiaxei ena pack me protections pou eine ligo adinato.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Geia sas pedia.

Prosfata endiaferthika na ftiaxw enan server kai asxolithika ligo, wpos katalava ta koina l2j packs dn exoun kamia prostasia kai oute fixes oute tipote.

Psaxnw edw kai wra na vrw ena pack pou na eine compiled kai na exei kapoioa fixes alla den bwro na vrw tipote. :D

Ok xerw pws bwrite na mou peite pramata san "Trava na ma8eis na ta kaneis monos s" h "Min ta perimeneis ola etoima"

Alla diskoleuomai para poli.

Ean ena palikari eixe tin kalwsinh na me help ligaki kai na m dwsei ena link na katevasw ena etoimo 8a eimoun eugnwmon.

P.S Endiaferomai gia Gracia final Pack.

 

Thnx

-JoeDaFlow :)

Compile it!
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Pack me protections den iparxei.

 

An den doulepseis monos se auto to pack den ginetai tipota.

 

Gia auto ousiastika zitas na katsei kapios kai na sou ftiaxei ena pack me protections pou eine ligo adinato.

Pack me protections den iparxei.

 

An den doulepseis monos se auto to pack den ginetai tipota.

 

Gia auto ousiastika zitas na katsei kapios kai na sou ftiaxei ena pack me protections pou eine ligo adinato.

 

Koita dn zitisa kapoion na katsei kai na to kanei gia mena, apla ama exei kanei kapoios gia ton euato tou h to exei apo kapoio na to kanei share me mena ;P

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Koita dn zitisa kapoion na katsei kai na to kanei gia mena, apla ama exei kanei kapoios gia ton euato tou h to exei apo kapoio na to kanei share me mena ;P

 

re prepei na skeftese ligo logika..Pios 8a ka8otan wres oloklires gia na kanei ena GG pack kai meta na to dwsei se esena?? Mou fenete oligon adunato auto pou zitas :P

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Re pate kala ??

 

To topic eine apo ton noembrio .. Ena mina prin .

 

Request to lock.

ke?dn ine undig.Ara dn uparxi logos na lock to topic ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Den eipa oti eine undig.

 

O topic owner an eixe akomi to problima tha postare mesa se auton ton 1 mina.

 

Ara den iparxei logos gia reply.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Den eipa oti eine undig.

 

O topic owner an eixe akomi to problima tha postare mesa se auton ton 1 mina.

 

Ara den iparxei logos gia reply.

Exis ena point edo mporo na po :P

 

Locked.Ama 8es tpt pm me na to unlock

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...