Jump to content

Pws na paratiseis to L2 eukola, grigora kai fisika anodina!!


kapapa

Recommended Posts

Lipon einai poli aplo:

1)Pas stn server pou paizeis kai dn boreis na tn kopseis kai eisai kolimenos (oxi se kana tixew nooboserver)

2)Baineis me tis buffer ktlp (tous anapliromatikous char - bot chars) kai tous kaneis delete

Teleutaio vimaBaineis me tn Main Char sou kai tou spas ola ta items!!,epita kaneis delete

 

Auto itan meta apo auto dn 8a 8es na ksana beis!

Link to comment
Share on other sites

dhladh na kanw tora report gia enan typo poy exei onoma <<kapapa>>,pou leei mlkies,pou vrizei nomizwntas pos to na vrizei pisw apo mia o8onh kanei auta p exei sto panteloni tou megalutera me afhnoun pagera adiaforo...tora na 3anakanw report?otan to dei kapoios 8a parei ta katallhla metra..dn 3anapantaw giati to kanw kai bump xwris na to 8elw...

exe geia

 

 

 

//on topic:an 8elw na parathsw to l2 aplws to kanw unistall

giati stous sovarous servers (pou apoti vlepw den paizeis)

to delete 8elei 7 meres gia na oloklhrw8ei...

 

 

EDIT:Thanks souperkan :)

Link to comment
Share on other sites

stous sovarous server pou apo oti ktlbes vlmeno  epaiza pollous 8elei 7 meres kai dn eipa tpt gia time re diavaze re!

episis kai pipifakidomiti na eixa to name apo ta @@ krine zwon ade voulosto kai bes liose l2 mwraki

Link to comment
Share on other sites

dhladh na kanw tora report gia enan typo poy exei onoma <<kapapa>>,pou leei mlkies,pou vrizei nomizwntas pos to na vrizei pisw apo mia o8onh kanei auta p exei sto panteloni tou megalutera me afhnoun pagera adiaforo...tora na 3anakanw report?otan to dei kapoios 8a parei ta katallhla metra..dn 3anapantaw giati to kanw kai bump xwris na to 8elw...

exe geia

 

 

oso gia to na vrizei pisw aptin o8onh p les .... 8imasai otan se eixa kanei jail ston l2ex kai arxises kai evrizes k ekanes e ? mono p egw se lipomun oxi opws edw p exei karma kai fovase

Link to comment
Share on other sites

na s pw egw kalitera? to na exw onoma [GM]AyTaKiS kai na me fwnazei MITOULA (taxa katala8os) epidi milisa eno miluses me allon (dld enoouses oti xonw tin myth m) dn ine kai tpt spudeo e ? epishs exw photo otan miluses me johnnyboy pou m evrises mana , exw photo pou me evrizes genikos . arketa qqikia eixes kanei (eisai kai 25 xronwn ma8imatikws LOL) me mialo 10axronu

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...