Jump to content
  • 0

[Help]Thelw Ena Pack

Question

Posted

Geia sas pali members tou maxcheaters.. 9a i9ela ena pack me afta edw an ginete

NPC(s) Gold Bar Trader-Dynasty Trader(i Sto GmShop Mazi me Dynasty) RoyTheCat..Buffer( 1 click full fighter mage buffs)

Global Gk..

kai an ginete

to GmShop na mn exei RB Jewels

[move]TY PROKATAVOLIKA[/move]

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Giati na to pareis etimo?

Eine toso diskolo na asxolithis ligo ( mpas kai mathis tpt ) gia na to ftiaxeis?

Pare ena clean pack ( compile ) kai perase ta npc pou thes.

Me to na ta perneis etima ta pack,pistepse me den kerdizeis tpt.

• 0
Posted

Giati na to pareis etimo?

Eine toso diskolo na asxolithis ligo ( mpas kai mathis tpt ) gia na to ftiaxeis?

Pare ena clean pack ( compile ) kai perase ta npc pou thes.

Me to na ta perneis etima ta pack,pistepse me den kerdizeis tpt.

Sumfwnw mporeis na breis svn Edw

• 0
Posted

file ego sou protino to pack  tis l2jarchid einai polu kalo kai kanoun sinexia  update opos to L2JHardCode

oriste kai 2 link pou mporeis na ma8eis kai gia ta 2 pack oti 8eleis

L2J Archid Interlude Server Project

L2Dot Reborn! L2JHardCode Is Under Development! YEEEEEEEEEEEHHHHHHHH

• 0
Posted

re file ele0s kante gia mia fora afto pou sas zitane stn zwi sas oxi na apantate se allo prama.. sas eipa doste m ena pack k na exei afta... dn einai gia mena... einai gia enan filo m pou to 9elei etoimo.. egw exw diko m pack compile k dn einai oti dn 3erw... alla vrm na katsw na asxoli9o na tou to ftia3w... doste m kana pack k mn peite alles mlkies... diavazete prin na postarete.. zitaw pack oxi na lete tis pipes sas gia na parete post...

• 0
Posted

efxaristo para poli.. to eixa dei alla dn mporo na katalavo pws 9a mporeso na ta vgalw ola afta k na kratiso afta pou thelw... teCpa soz gia etc opos milisa...

• 0
Posted

koita oti  den 8eleis 8a pas stin nav kai 8a breis to id tou tou weapons tis armors oti 8eleis na kaneis delete to kanei delete kai meta pas gamseserver/data/stas/weapons i armors kai kaneis delete to id pou einai to ka8e ti tou kai meta oserver einai ok

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...