Jump to content

Recommended Posts

Posted

gia sas pedia akouste auto to bug lipon an o server sas exei gm shop pate eki p ine ta arrows(veli)kai patate na agorasete 10 alla dn patate ok oste na katevoun kato ta afinis eki p ine ston arithmo 10 meta anigis pali gmshop pas sto wep p thes na kanis + to katevasis to wep kato kai meta patate ok sta veli kai etc tha parete 10 dager se 1 kai tha leei oti spaei alla dn spaei an dn katalavate me auto p lew 'katevasis' pite m

Posted

gia sas pedia akouste auto to bug lipon an o server sas exei gm shop pate eki p ine ta arrows(veli)kai patate na agorasete 10 alla dn patate ok oste na katevoun kato ta afinis eki p ine ston arithmo 10 meta anigis pali gmshop pas sto wep p thes na kanis + to katevasis to wep kato kai meta patate ok sta veli kai etc tha parete 10 dager se 1 kai tha leei oti spaei alla dn spaei an dn katalavate me auto p lew 'katevasis' pite m

Auto to bug to kaname kapote me ss kai weapons ... otan eixe prwtovgei o C5 ...

Den pezei na doulevei akoma :S

Posted

xaaxaxxaxa

1. Exei ksanaginei share! =D

2. Auto to bug epiane c3-c4 epoxes.

3. Parolo auta euxaristoume gia tn prospa8eia p ekanes k to moira-

stoikes mazi mas :D

l0cked.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock