Jump to content

[Bug] Castles Bugs (All Castles)


Coolis®

Recommended Posts

Lipon opos eipa kai prin Otoi tha ftiaxo ena topic me ola ta castels :)

Twra kanonika rwtate

"ti enois me ola ta Castles"

Lipon Enoo otoi edo mporeis na deis pos na mpeis se opoio castle thes... Arki na to katevaseis... eksigo Vima Vima

Sto Fakelo Pou tha katevasete periexei:

1on: Eikones

2on: Simiomatario (ekei ta eksigo vima vima...)

ala ta Cradits Pane se mena einai apoklistka diko mou :)

Link:

Download

 

Apolavste to :)

Link to comment
Share on other sites

poli wraio re killer!!

mbrabo pou ekatses kai to ekanes auto;)

Ego to ekana auta ala den vlepo polous na enviaferonte :-\...opos kai se auto wreo guide gia GTA/MTA SA ala den exei ginei post apo tote pou to exo ftiaksei dld 5 mere sposes einai eleos Guide edo

Link to comment
Share on other sites

Ego to ekana auta ala den vlepo polous na enviaferonte :-\...opos kai se auto wreo guide gia GTA/MTA SA ala den exei ginei post apo tote pou to exo ftiaksei dld 5 mere sposes einai eleos Guide edo

Nc share re si mpravo.Oso gia to GTa eleos re si iparxoun 2394816328752 kodikoi gia auto to paixnidi.
Link to comment
Share on other sites

Nc share re si mpravo.Oso gia to GTa eleos re si iparxoun 2394816328752 kodikoi gia auto to paixnidi.

Den postara kodikous... Modificats/Hacks/MTA SA (Multiplayers San Andreas...)

Anevase to eite se premium eite se collector's account epeidi xoris acc se afinei na to katevaseis mono 10 fores

To kanw upload sto 4shared Thx pou mou ti eipate...

Link to comment
Share on other sites

op twra to eida. Omg tsamato itan teleio me olh th shmasia ths le3ews. Uparxei mono 1 la8os kai mia epishmansh:sto guide ths aden ta steps tou shmeiwmatariou me ta steps twn photo exoun mperdeutei(des to ligo sta mesaia steps). Kai sto guide ths goddard sto last step les oti den 3ereis pou einai to NPC gt?afou aristera kai de3ia sou einai(exei 2 to goddard)auta file m bb

Link to comment
Share on other sites

Thanks file!!Mou ine idika xrisimo giati pezw enan srvr pou oi guard twn castles ine "auto-stats" kai se kanun 7 hit!!

Kai etci tha mpw tulaxiston me kapion allon tropo sto castle!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...