Jump to content
  • 0

[HELP] Vote Sytem TO KATAFERA ALLA PROB


lampros1996

Question

geia sas mxc member exw mia aporia to katafera na to perasw xwris kanena prob alla den mou vgazei annuncment oti 8elei tosa vote kai tlp

 

dld to Config leei 5 min 8a vgazei annuncmet gia vote alla eimai 20 min sto game alla den exei vgalei kanenan annucnment

 

ton exw sikomeno lan pezi rolo?  i prepei na einai online?

Link to comment
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

geia sas mxc member exw mia aporia to katafera na to perasw xwris kanena prob alla den mou vgazei annuncment oti 8elei tosa vote kai tlp

 

dld to Config leei 5 min 8a vgazei annuncmet gia vote alla eimai 20 min sto game alla den exei vgalei kanenan annucnment

 

ton exw sikomeno lan pezi rolo?  i prepei na einai online?

 

Έχεις κάνει 1000 topic για αυτό το θέμα, μπορείς να τα γράψεις όλα σε ένα.

Τέλος πάντων...

 

Αυτό που ζητάς το έχει και το vote system του frozen.

Όσο για το announce χρειάζεται να έχει και κάποια vote .

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Έχεις κάνει 1000 topic για αυτό το θέμα, μπορείς να τα γράψεις όλα σε ένα.

Τέλος πάντων...

 

Αυτό που ζητάς το έχει και το vote system του frozen.

Όσο για το announce χρειάζεται να έχει και κάποια vote .

kai me 0 votes ta kanei announce to oti dn kanei simenei oti kapou ekanes lathos...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

lpn paidia exw perasei akrivos opws prepei to code einai ola swsta to provlima einai oti evala ta link mou mesa apo topzone kai auta alla den vgazei kan annuncment perimena mpas kai exei sigkekrimeno time alla tpt 1 wra eixa ton char mesa kai epsaxna egw p einai to la8os sta config meta mpenw l2 kai tpt oute 1 annuncmet den eixe kanei mipos 3erete ti fteei?  mipws exw kanei kapoio la8os? na sas aneuasw pic me pws ta exw perasei ola? na deite na mou peite ta la8i? den 3erw ti na kanw kai den vgazei kanena provlima oute sto eclipse oute sto GameServer.bat oti exei px provlima auto to .properties i o Unknow Source :/ exw apelpisti :/

 

euxaristwww:/

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock