Jump to content

Question

Posted

Paidia exw ena meegalo provlhma....To dmg p kanoun oi mage sto pvp einai pl mikro s sxesh m auto p kanoun stn oly...(p.x stn oly o necro kanei 1150dmg enw stn idio char sto pvp me buffs kanei 710dmg)..Opoios mporei na me help amesa...;)

9 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

logiko einai na kanei parapanw damage stin oly

afou o fighter den exei buffs kai exei xamilo M Def

ean thes twra na auksiseis i muwseis to damage apo tous mage

ean exeis l2jserver i l2jfree tha xreiasteis na valeis Java code gia to balance apo ta class exei gunei share edw sto forum

ean exeis kapoio pack me custom java codes

tha exeis arxeio me onoma ClassDamages

i aliws Psych kapws etsi des kai apo ekei ruthmizeis

Px o mage stin Heavy armor poso dmg na kanei

kai alla diafora tha katalaveis

• 0
Posted

logiko einai na kanei parapanw damage stin oly

afou o fighter den exei buffs kai exei xamilo M Def

ean thes twra na auksiseis i muwseis to damage apo tous mage

ean exeis l2jserver i l2jfree tha xreiasteis na valeis Java code gia to balance apo ta class exei gunei share edw sto forum

ean exeis kapoio pack me custom java codes

tha exeis arxeio me onoma ClassDamages

i aliws Psych kapws etsi des kai apo ekei ruthmizeis

Px o mage stin Heavy armor poso dmg na kanei

kai alla diafora tha katalaveis

Wanna be τι του λες του παιδιού?....Φίλε δεν φτιάχνεις το balance μέσο καποιού Κώδικα...

• 0
Posted

Wanna be τι του λες του παιδιού?....Φίλε δεν φτιάχνεις το balance μέσο καποιού Κώδικα...

enow gia na pairasei to arxeio ClassDamages

mporei na min to exei to pack tou einai mia apli kai eukolo lusi gia na kanei ena mikro balance

• 0
Posted

AltPDamageMages =

AltMDamageMages =

Auta m grafei...Did ti 9a prp na kanw gia na meiwsw to dmg p kanoun oi mage stn oly...xwris omws na peira3w to dmg tous sto pvp...

• 0
Posted

wraio problima (to pvp opos einai ,kai stin oly na kani pio polla?)

Edit : stin oysia den einai problima, ayto ginete epidi stin oly den eisai full buff (eykolo na ftiaxti)

1) kateyazis to M.def sta jewels (se ola osa forane ston server soy) etsi tha aneyh to damage poy kanoyn oi mage stin oly...

2) aneyazis ta buff poy dinoyn M.def etsi oste na ksana feris tin isoropia sta pvp

(theli dokimes gia na gini kai na kanoyn ta idia damage akribos [entos kai ektos oly])

• 0
Posted

a ok soz to katalaba anapoda...

aneyase to m.def sta jewels kai miose to apo ta buff (oti egrapsa apo pano alla anapoda :) )

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...