Jump to content

[PTC - NEOBUX] [GR - ENG] [#1] Earn money without investing a single dollar!


Recommended Posts

sigoura gia kapion pou exei refs ton simferei na menoun sto neobux 12/24 kai na kanoun click sinexia gia na patane sto adprice omos gia enan new pou paleuei na vrei diafimisi gia na anevei ligo einai poli diskolo pisteuw... Me liga logia olo auto pou egine voi8aei ta "megala" kefalia sto site... gnomi mou panta

Link to comment
Share on other sites

sigoura gia kapion pou exei refs ton simferei na menoun sto neobux 12/24 kai na kanoun click sinexia gia na patane sto adprice omos gia enan new pou paleuei na vrei diafimisi gia na anevei ligo einai poli diskolo pisteuw... Me liga logia olo auto pou egine voi8aei ta "megala" kefalia sto site... gnomi mou panta

 

 

H gnomi sou einai lanthasmeni, dioti as paroume paradeigma ton Fuma eixe 0,40 k kt kai kerdise sto adprize 0,50 diladi alla tosa extra pou patouse toso kairo.. kai enoikiase kateu8eian referrals. As paroume paradeigma kai emena... pou den iksera ti na kanw kai posous na enoikiasw me 2 $ kerdos kai ksafnika mou ir9an 25$ apo to pou8ena.. kai twra proxoraw pio mprosta poli PIO MPROSTA vasika apo oti imoun prin. etoimazomai gia ependisi.... Apla einai mexri na sou katsei kai sena k na deis ti gluka pistepse me... de ginete na kerdizoun oli apo ti prwth mera h apo ta prwta 50 h 100 tries.. Apla katalavete oti einai ena paixnidi tuxis pou evale to neobux kai dn einai tzogos giati einai dwrean kai den xaneis kati allo gia na exeis auto. Anti8eta.. einai +++++++++ kai gia sena kai gia olous. Kai an kamia fora dn prolaveneis tis diafimiseis sou... einai logiko... an kai oi standar diafimiseis sou pou exeis ka8e mera den ginete na liksoun h na xa8oun. ektos kai an dn tis patiseis ka8olou!

 

www.ptcexpert.com

Well, I don't know if that shit would include any usefull tips or whatever.

Although, if you wanna give a try, go here to download it for free.

Use one of these codes:

p662e51

p538e12

p437e69

p140e81

 

 

Thanks magaki13, although there are many of them at the web.. never tried to read one. Let's see this one!

 

Thanks for share.

Link to comment
Share on other sites

kai kati allo akoma pou gia mena einai mlkia tou admin... exw kanei 150 + fails... sta adprice omos eiparxei diafimisi ara views ara o admin pernei kerdos den mporouse esto na dinei ena neopoint? oloi koitane to oti a ti ora kerdisa doraki alla den vlepoun tin koroidia tou olou pragmatos!!

Link to comment
Share on other sites

kai kati allo akoma pou gia mena einai mlkia tou admin... exw kanei 150 + fails... sta adprice omos eiparxei diafimisi ara views ara o admin pernei kerdos den mporouse esto na dinei ena neopoint? oloi koitane to oti a ti ora kerdisa doraki alla den vlepoun tin koroidia tou olou pragmatos!!

 

Αυτο που εκανε ο admin θα του χ10 τα κερδη , κανεις 200 fails κερδιζει κανα χιλιαρικο απο τον καθε user και του δινει cents.. τεσπα...

Link to comment
Share on other sites

kai kati allo akoma pou gia mena einai mlkia tou admin... exw kanei 150 + fails... sta adprice omos eiparxei diafimisi ara views ara o admin pernei kerdos den mporouse esto na dinei ena neopoint? oloi koitane to oti a ti ora kerdisa doraki alla den vlepoun tin koroidia tou olou pragmatos!!

 

Koroideia ? an 8es to patas.

 

De plironete gia ka8e diafimisi pou vlepeis esy h o kathe enas. Apla oi diafimiseis apo tous diafimistes pou dialegoun na diafimistoun sto neobux teleiwnoun pio grigora. Eksigisa ksana ti einai oles autes oi diafimiseis. An exeis site mporeis na to diafimiseis sto neobux plirwneis to site kai to site vgenei stous xristes upoxrewtika gia kapoia deuterolepta. Etsi douleuei to sustima. Etsi teleiwnoun ta diafimistika click p agorasan oi alloi pio grigora kai ksana agorazoun. Apla ta pragmata kai sou dinei ti dunatotita na kerdiseis. DE PERNEIS RISKO GIA NA PAIKSEIS... OUTE tha ton kaneis plousio egw h esy an xasw 10 chance.

 

Αυτο που εκανε ο admin θα του χ10 τα κερδη , κανεις 200 fails κερδιζει κανα χιλιαρικο απο τον καθε user και του δινει cents.. τεσπα...

 

Isxuei auto pou eipa kai pio panw. Kamia sxesh. Px dialegw na diafimisw to maxcheaters.com.. 2,500 fores. Ta leei edw ta paketa... ==> https://www.neobux.com/c/a/?s1=pgt  kai APO POU VGAZEI TO SITE.

Link to comment
Share on other sites

nai auto lew kai egw!! tous dinei 2000 euro tin mera kai pernei x250 fores auto!!

 

den dinei 2.000 $ dinei polloi perisotera ka8imerina tosa pou de mporw na upologisw..... kai pernei osa de mporw na fantastw... etsi leitourgoun ta ptc sites vgenoun k oi 2 pleures kerdismenes... an oxi me tin idia analogia... toulaxiston kerdos exoun k oi 2. Gia ayto kai sinexizoun na uparxoun.

It's business. You would do the same.

 

 

 

 

xarika kerdisa 100 Neo ! :/ toulaxiston pira mia elpida...

 

;) wraios! Ta neopoints mporei na sou fenontai asimanta.. alla einai eksisou simantika!

Link to comment
Share on other sites

kai mia erotisei sinferei na kanw ta neopoints cash? gia na parw tous protous mou refs?

 

Me ta neopoints exeis 3 epiloges:

 

1. Ta kaneis cash kai mpenoun sto upoloipo enoikiashs opws eipes gia referrals.

 

2. Me 30.000 perneis gold membership. (Ta kratas opote ama stoxeueis ekei.) alliws kostizei 90 $. "H an eisai toso kolofardos kai to pareis sto Adprize :sxedon adunaton!"

 

3. Anevazeis to megisto ari8mo twn direct referral (Kati pou de 8a sou xreiastei suntoma sigoura!)

 

Einai 8ema stratigikis.. skepsou kai prakse analoga.

 

 

o.o

?u=magaki13&u3=9562832

 

;D

Link to comment
Share on other sites

o.o

?u=magaki13&u3=9562832

OP :P

 

 

 

 

Me ta neopoints exeis 3 epiloges:

 

1. Ta kaneis cash kai mpenoun sto upoloipo enoikiashs opws eipes gia referrals.

 

2. Me 30.000 perneis gold membership. (Ta kratas opote ama stoxeueis ekei.) alliws kostizei 90 $. "H an eisai toso kolofardos kai to pareis sto Adsense :sxedon adunaton!"

 

3. Anevazeis to megisto ari8mo twn direct referral (Kati pou de 8a sou xreiastei suntoma sigoura!)

 

Einai 8ema stratigikis.. skepsou kai prakse analoga.

 

 

;D

 

ok euxaristw

Link to comment
Share on other sites

Me ta neopoints exeis 3 epiloges:

 

1. Ta kaneis cash kai mpenoun sto upoloipo enoikiashs opws eipes gia referrals.

 

2. Me 30.000 perneis gold membership. (Ta kratas opote ama stoxeueis ekei.alliws kostizei 90 $. "H an eisai toso kolofardos kai to pareis sto Adsense :sxedon adunaton!"

 

3. Anevazeis to megisto ari8mo twn direct referral (Kati pou de 8a sou xreiastei suntoma sigoura!)

 

Einai 8ema stratigikis.. skepsou kai prakse analoga.

Κρυφοφάν. :Ρ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...