equal server pack.

kampias

Question

Kalispera. peira ena pack p brika edomesa to opoio legete equal. eixa enan server kai m emfanise kapoia bugs kai ton ekleisa kai epsaksa mia grigori kai eukoli lisi.

ston allon server kanonika ebenan oloi. se auton ebala pali tin no-ip sto external kai sto insternal 127.0.0.1 egw boro na bo kanonika oi alloi oxi.

ti borei na ftaiei? mipos ftaiei to sigekrimeno pack? gt me to allo pack m ta dixnei anoixta ta ports eno me auto to pack m bgazei error otan pao na do an einai anoixta. liseis paidia opoios kserei

9 answers to this question

external exo balei tn no-ip m. kai to protocol version tha borouses na m peis ligo poio analitika ti einai auto? kai ti prepei na kano an gnorizeis bebea

an ennoeis to protocol revision exo balei min 1 max 999

sorry gia to double post katalathos to ekana

borei kapoios na m apantisei simera gt exo ksekremastous tous paixtes p epezan ston proigoumeno server m. kai aurio feugo gia athina na pao stn sxoli m !!! opoios borei as me help parakalo

fos sto tounel aderfia sas parakalo. pao athina aurio katalavete me :D!!!! tha ertho pali apo mia ebdomada thelo na to exo etoimo. chris_kamP@windowslive.com kapoios na bei ne checkarei na to ftiakso prin kleiso to pc

des gameserver kai login server an einai oi port sostes. px mporei na einai 7778 tou gameserver... episis to pack pou exeis apo oti ktlv einai precompiled opote malon 8a ginei lock to topic. genika mi dialegeis pack pou exoun apla 2-3 mod mesa. ta mods einai to teleuteo pou kitas panta! kalitera pare to pack tis l2j h tou aCis. fisika an 8es polla custom iparxei kai i epilogi tou Frozen. episis eisai sigouros pws kai sto loginserver alla kai sto gameserver i external einai to no-ip? dokimase na kaneis mia statiki ip diktiou kai na ti baleis sto internal an den doulepsoun ta alla..

simfono se ola auta p les alla m enfanise ena bug sobaro o server m kai prokimenou na min exo ksekremastous tous paixtes m pira to etoimo. sto pack exo to source. tora eimai athens ekei p spoudazo dn eimai sto pc m. pantos eixa balei external tn no-ip m kai insternal 127.0.0.1 tora auto me 7778  thelei na to kano 7777 an einai kati tetoio?

gameserver

# Bind ip of the gameserver, use * to bind on all available IPs

GameserverHostname=*

GameserverPort=7777

# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname

# If this ip is resolvable by Login just leave *

ExternalHostname=no-ip

# This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname

# If this ip is resolvable by Login just leave *

InternalHostname=127.0.0.1 (ama den beni vale edw 192.168.1.1 h 192.168.1.2 den 3erw pios exis ec )

# The Loginserver host and port

LoginPort=9014

LoginHost=127.0.0.1

# This is the server id that the gameserver will request (i.e. 1 is Bartz)

RequestServerID = 1

# If set to true, the login will give an other id to the server  if the requested id is allready reserved

AcceptAlternateID = True

# Database info

Driver=com.mysql.jdbc.Driver

#Driver=org.hsqldb.jdbcDriver

#Driver=com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver

URL=jdbc:mysql://localhost/l2jdb

#URL=jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb

#URL=jdbc:sqlserver://localhost/database=l2jdb/user=sa/password=

Login=root

Password=kai to pass

MaximumDbConnections=100

loginserver

# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname

ExternalHostname=no-ip

# This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname

InternalHostname=127.0.0.1 (ama den beni vale edw 192.168.1.1 h 192.168.1.2 to idio me gameserver )

# Bind ip of the LoginServer, use * to bind on all available IPs

LoginserverHostname=*

LoginserverPort=2106

# How many times you can provide an invalid account/pass before the IP gets banned

LoginTryBeforeBan=10

# Time you won't be able to login back again after LoginTryBeforeBan tries to login. Provide a value in seconds. Default 10min. (600)

LoginBlockAfterBan=600

GMMinLevel=100

# The address on which login will listen for GameServers, use * to bind on all available IPs

LoginHostname=*

# The port on which login will listen for GameServers

LoginPort=9014

# If set to true any GameServer can register on your login's free slots

AcceptNewGameServer = False

# If false, the licence (after the login) will not be shown

# It is highly recomended for Account Seciurity to leave this option as defalut (True)

ShowLicence = True

# Database info

Driver=com.mysql.jdbc.Driver

#Driver=org.hsqldb.jdbcDriver

#Driver=com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver

URL=jdbc:mysql://localhost/l2jdb

#URL=jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb

#URL=jdbc:sqlserver://localhost/database=l2jdb/user=sa/password=

Login=root

Password=to pass

MaximumDbConnections=10

ανοιξε cmd μετα πατα ipcnfig /all και μετα σε αυτο που θα σου βγαλει θα ψαξεις να βρεις καπου λεει Διευθυνση IPv4.......:192.168.1.2 κτ τεττιο η αυτο

και μετα θα παρεισ αυτο και θα το βαλεις στο internal ip σου