Jump to content
  • 0

IL pack


Natsu

Question

12 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
  • 0

dn exi pari to mati m kapio pack/free project/private interlude pou na einai telio xoris oute 1problem osi exone ta kratane gia tous eaftous tous kai dn ta poulane i moni lisi gia ena perfect pack einai L2OFF ama apofasisis na to xrisimopieisis 8a sou protina na diabasis kapia pragmata gia afto kai san mia grigori pliroforia dn exi kamia sxesi me l2j einai enteloc diaforetika

Link to comment
Share on other sites

  • 0

dn exi pari to mati m kapio pack/free project/private interlude pou na einai telio xoris oute 1problem osi exone ta kratane gia tous eaftous tous kai dn ta poulane i moni lisi gia ena perfect pack einai L2OFF ama apofasisis na to xrisimopieisis 8a sou protina na diabasis kapia pragmata gia afto kai san mia grigori pliroforia dn exi kamia sxesi me l2j einai enteloc diaforetika

to 3erw aplos pistevo gia l2off 8eli arketi gnosi+arketa kalo pc me windows server :P 8a paramino se l2j..
Link to comment
Share on other sites

  • 0

ma8e java kai arxise na ftiaxnis to diko s se kana 12mino eisai ok

3erw arketa apo java ala edw sto forum exi ta misa toulaxiston fix bug/hack (pes m pio ap ta 2 pack lene l2acis h l2frozen?)
Link to comment
Share on other sites

  • 0

3erw arketa apo java ala edw sto forum exi ta misa toulaxiston fix bug/hack (pes m pio ap ta 2 pack lene l2acis h l2frozen?)

to l2acis 8a gini tromero pack alla epidi aftos pou tin exi einai monoc tou argi
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Gia to frozen? lei to pack gt to kano test kai exi polla kai pistevo oti einai kalo.

Nai kala pou arxhses ta test k esu . Eides ola ta event kai einai kalo les ...

File toso kairo p blepw ta post s sto mxc..afta ou aresoun ta custom pragmata .. kai ola ta events kai afta etoima..ara pare frozen kai mhn kaneis askopa topics.Kai gia help sto forum tous oxi edw

Link to comment
Share on other sites

  • 0

kalitero acis, ala entaksei egw sti 8esi sou 8a protimousa na ksekinisw l2j. Edw exei posa fixes  na ta peraseis, kai eksalou den tha xriasteis na ksereis kai java mono ta vasika na pernas java codes klp. den ine kai diskolo, apla vevea iparxoun bugs pou dn exoun ginei shares ta fix tous edw. ekei ine to problem, tha xriasteis ligo psaksimo doulia+peiramata ekei

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nai kala pou arxhses ta test k esu . Eides ola ta event kai einai kalo les ...

File toso kairo p blepw ta post s sto mxc..afta ou aresoun ta custom pragmata .. kai ola ta events kai afta etoima..ara pare frozen kai mhn kaneis askopa topics.Kai gia help sto forum tous oxi edw

pou 3eris ec ti mou aresi kai ti oxi?? pou kolane ta event?? to oti kano topic edw na me help me kapia pragmata den simeni oti goustaro ta trela custom giafto min sxoliazis pisw ap to pc sou akire mas thn ides kai developer...

 

Rotisa pio pack einai kalo den ekana oute topic gia frozen oute gia acis.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

File mou to kalutero pack mexri stigmis akoma kai provlima na exeis..

einai to acis..

mporeis na kaneis  download to pack  kai  oti provlima breis na to kaneis post sto forum tous kai oti briskeis kai  tha to psa3ei  kai ekeinos

kai tha to fixari me ton kalutero tropw.

na 3ereis omws oti to pack ayto  to kanei official.

diladi  to pack den exei customs.

exei  ta skill tou IL  full kai oti provlima kai ana breis  tha to fix  otan  exei brei ton kalutero tropw...

mporei na min kanei sinexeia update alla to psaxnei para poly kala kai einai para poly kalos..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...