Jump to content
  • 0

Parakalw diavaste


OverMe

Question

lpn paidia epidi dn asxoloume kero me to developing kai dn exw kai tn xrono na asxoli8w dn mpow na ftia3w to diko m pack..kai gia afto exw katevasi ola ta pre-packs tou mxc alla kanena dn ekane doulia..gia afto sas zitaw an mporite na m etimasete ena pack perficuate me farm zoe costume ktlp ..opios exei tn ore3h kai tn xrono kai tn dia8esh na to kaneis 8a t eimai evgnomon..

Link to comment
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Preconfigured pack ? Me tipota.

 

Katse kai kane compile allios den ginetai douleia.

 

compile ok na ma8w alla dn exw tn xrono kai tn gnosh na valw npc kai na ftia3w tn gk kai ta farmzone

Link to comment
Share on other sites

  • 0

compile ok na ma8w alla dn exw tn xrono kai tn gnosh na valw npc kai na ftia3w tn gk kai ta farmzone

 

Kala tha mas trelaneis?Thes na peis pos ta npc kai ta custom shits einai diskolo pragma? -.-'

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dn einai kai to eykolotero pragma gia ekeino afou leei oti dn poli asxolitai...

Alla kata tn gnwmi m poio duskolo einai na ma8ei compile para na balei custom...

@Commodus mporw na tou dwsw link gia ena pack i na search monos t???

Link to comment
Share on other sites

  • 0

@Commodus mporw na tou dwsw link gia ena pack i na search monos t???

 

PRECONFIGURED PACKS = ME TIPOTA.

 

An thes dose svn links gia na kanei compile.Kalitera na asxolithi meres/ores para na xrhsimopoihsei ena preconfigured shit.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dn einai kai to eykolotero pragma gia ekeino afou leei oti dn poli asxolitai...

Alla kata tn gnwmi m poio duskolo einai na ma8ei compile para na balei custom...

@Commodus mporw na tou dwsw link gia ena pack i na search monos t???

 

gia dose an kai exw psa3i olo to mxc

Link to comment
Share on other sites

  • 0

lpn paidia epidi dn asxoloume kero me to developing kai dn exw kai tn xrono na asxoli8w dn mpow na ftia3w to diko m pack..kai gia afto exw katevasi ola ta pre-packs tou mxc alla kanena dn ekane doulia..gia afto sas zitaw an mporite na m etimasete ena pack perficuate me farm zoe costume ktlp ..opios exei tn ore3h kai tn xrono kai tn dia8esh na to kaneis 8a t eimai evgnomon..

lpn paidia epidi dn asxoloume kero me to developing kai dn exw kai tn xrono na asxoli8w dn mpow na ftia3w to diko m pack..kai gia afto exw katevasi ola ta pre-packs tou mxc alla kanena dn ekane doulia..gia afto sas zitaw an mporite na m etimasete ena pack perficuate me farm zoe costume ktlp ..opios exei tn ore3h kai tn xrono kai tn dia8esh na to kaneis 8a t eimai evgnomon..

Δεν έχει 20-30 λεπτά την ημερα?

Αν κάτσεις μια βδομάδα από 20-30 λεπτά την ημερα τα έχει μάθει όλα.

Με "preco"-packs δεν κανεις τίποτα δεν έχει κανένα fix bug.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

re gys dinw panelinies dn mporw ena pre-pack doste pou kata tn gnomh sas einai to kalitero ..dn mporw na asxoli8w oute 20-30 lepta gia afto sas to lew an asoliomoun dn 8a aniga kan to post

Link to comment
Share on other sites

  • 0

na s po tin alithia file ta poio polla pre conf. lene pos exoun fix auta ekina alla sto telos @@.. ektos k ama thes ena pack mono gia ti party s ti parea s. gia n t anoiksis online kanonika... dn aksizi

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...