Jump to content

Pros Marios12


Demonic SouL

Recommended Posts

gia sou file...pisteuo den ise xazos...kai apla me auto pou kanis xalas mia doulia den exw to ban right alios ixes figi..

apla se rotao tora tha sou arese na kanoun to idio sto forum sou?mporis na mou stilis ena pm kai na mou pis dose mou auto dose mou ekino...ime 15 xronon...kita me vlepis na kano etC?mporouses na m stilis ena pm monos sou katadikastikes opos kai to alou account me ta 99 posts(prepi na itan diko sou..)kane alo acc kalitera den tha prolavis na pas 100 kai stile kana pm kai rota an thes kati kapion ise poli lathos kai ferese poli pediastika tora ,isos na min to dis to topic alla ti na sou po den mou fenese gia fisiologikos anthropos :S

giati kanete etc?po ma ton theo,ELEOC den mporite na ferthite ligo omorfa?

Link to comment
Share on other sites

exis kani 25 posts,kita katalaveno den ime vlakas proton tha kitas imerominies...apo to post tha mporouses na help poli kosmo me 25 posts...alla kanis megalo lathos..kai tp spam topic ine me orio gia na pezoume na milame oxi na grafoume oti mas katevi,tnx!

epidis iparxi kai to modify gia na min kanis polla posts simplironis kati..

Link to comment
Share on other sites

TA ALLA POSTS POU EKANES?egrafes oti nane na paris posts,kane ena restart to modem sou kane ena neo account kai an thes kati pou den mporis na to dis kane me pm i kapion alon!XALAS MIA DOULIA!!!PERNAO PLAKAKIA KAI MOU SMPROXNIS TA XERIA!!!!katalave ti kanis!!!!

Link to comment
Share on other sites

den me endiaferi...oli sas kanete megalo lathos giati mono leecharate...kai oute den voithousate tora thelete 100 posts!telione s ipa ti na kanis../.restart to modem kai alo account..

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now


×
×
  • Create New...