Message No1

BOTN112

oso gia to pios kanei san 5xrono edw nomizw dn 8elei k megali dianohtikh skepsi, bale katw tis apantiseis m k tis apantiseis s, ta bots s dn ta ekanes gia na ekdiki8eis to mxc alla gia na mas doseis aformi na se prose3oume, dn xriazete kaneis mpam apo makria 

den boro na se pao stixima se afto.. gti exeis ena prob.. den apadas kai pote....akoma eisai stin fasi p mathenis na ftiaxnis faction shops......den pao stixima me xamena....

episis enas 2os logos einai oti den einai t epipedou m na pigeno kodra me neogenita....

ABOUT ALO TOPICK - Peri epipedou sou....mou...sou... 

vsika esei peftis siga siga... gia na me ftasis ... ala pires lathos dromo ... prepi na anevis gia na me ftasis.... min me psaxnis adika kato :)

---------------------------------------------------------------------------------------------

@Noble

den se vlepo poli active sto forum... kai ipothetodas den vlepis ta pada... nai eimai epithetikos... ala oxi sta kala kathoumena... iparxoun pola zoa edw mesa p me ftanoun sto amin....

episis oti kai na ginete... den einai logos na troei alo acc ban epidi "eipa" kati me kati alo........edw xtipaei mati oti to pedi ta exei mazi m.... pados den tha bo sto kopo na miliso gia ta sux member sto staf.. gti einai forum-game-internet ...ara i malakia kiverni......

Simbouli Mou: min psaxnete to dikeo sas sto net... kathiste apadiste ama sas pne tpt..mexri eki...

PS: OXI ALES APADISIS.. PITE OTI THELETE...ARKETA KURASTIKA ME TO THEMA....

PS2: WEB AGORI M DEN ME NIAZI TO BAN P THA KANIS EDW.... AMA THELO NA PO KATI ..OPOTE THELO FTIAXNO ALO.... :)

PADOS KRIMA NA MIN PERNIS+ POINTS STO STAF OTAN KANIS BAN ... THAXES RIKSI TON MAXTOR

Efoson eimai l2 mod exw ban rights kai einai stin dikia mou krisi ean kapios 8a parei podi 'h oxi kai na s pw k kati dn exw kati prosopiko mazi s, 8imisou oti ligo prin liges meres prin arxiseis na kaneis mlkies se eixame protinei gia l2j developer sto staff section (k egw prosopika ston maxtor sto msn) dn eimai toso -beep- gia na se protinw na mpeis sto team k meta na s paw kontra k episis esu m edoses aformi gia ban k oxi mia alla polles, twra oso bot k ean kaneis tin 8esi sou diskoleueis kai nai twra ma8enw na ftiaxnw multisell alla se 2 meres to ema8a, to 8ema einai oti o l2moderator dn einai -=God=- einai an8ropos kai ektos apo mia o8oni exw k mia zoi na zisw k dn 8elw otan me rotisoun ti exeis ma8ei ola auta ta xronia na pw : na kanw multisell gia to l2 ;o

BBz

aa 3exasa locked . . .

This topic is now closed to further replies.

• to my store : https://topestore.mysellix.io/fr/ 2015-2022 Aged Discord Account 2015 Discord Account : 50.99 $ 2016 Discord Account : 10$ 2017 Discord Account :3.99 $ 2018 Discord Account : 3.50$ 2019 Discord Account : 2.70 $ 2020 Discord Account :1.50$ 2021 Discord Account :0.99$ 2022 Discord Account :0.70$ Warranty :Lifetime Payment Methods : Crypto/ PayPal Contact Me On Discord Or Telegram Discord : @ultrasstore11 Telegram : https://t.me/ultrastore11 Whatsapp ; +212614849119
    • This is my first and last topic created on a Lineage Forum, because if there's one thing that causes headaches for a lot of people, it's the critical error, that's why I decided to share it...   I'm creating a server again and before starting configurations I started collecting dozens of customs, without realizing my system folder had 950MB of files, so I started to enter the game, every 1 to 2 hours my client was reaching the maximum limit of virtual memory of the game due to the absurd amount of customs inside the system folder, reaching the maximum limit of 2047MB virtual ram, automatically we get critical, regardless of the error that appears on your screen, "THE WORDS ARE IRRELEVANT, unless it is a critical error before the ram memory limit reaches its limit", if you are seeing "2047 MB", it means that the game's virtual memory has reached its limit, and this memory is not configurable due to the game being created on 32-bit architecture, so I significantly reduced the amount of customs within the system from 950MB to 625MB, so my client started to reach the maximum memory limit every 10 to 12h, a huge progress, but my goal was at least 24h before reaching the virtual memory limit (playing frantically), so I reduced the system's custom files from 625MB to 267MB, the result was a first virtual memory limit critical error appearing after 41h.   My client is H5, the only types of customs I added to the game were focused only on equipment, one of the main causes were these skins and cloaks, they consume a huge amount of MB's within the "system", the problem is not adding customs to the client, the problem is adapting a custom and adding it inside the system folder, the system folder was not created with the intention of storing a huge amount of files.   Adding customs to the system folder means significantly reducing the time your client can remain open before reaching the virtual ram limit and make no mistake, there are hundreds of different critical errors with a small summary of the cause of the error, but if the critical table shows 2047MB of RAM, the problem is only 1. Example: I can see 3, 5, 9 critical error with different messages, but if this table is showing 2047MB ram, the reason was the virtual memory limit, an important detail is that this 2047MB ram is not a "fixed message or information from your computer", this 2047MB only appear when the cause is the virtual ram limit, it means that when you get a critical error with random numbers of ram memory appearing, such as 358MB ram, 715MB ram, it means that the cause of this error has no connection with ram virtual memory.
    • DISCORD : utchiha_market telegram : https://t.me/utchiha_market SELLIX STORE : https://utchihamkt.mysellix.io/ Join our server for more products  https://discord.gg/hoodservices https://campsite.bio/utchihaamkt
  • Topics