Jump to content
  • 0

COMPILE


Scotar

Question

Gia sas, exo mia aporia, exo ena pack hellbound kai exei bgei tora to Gracia, 8elo na alla3o kati sto java apo to hellbound, kai kano tin diadikasia gia to compile. Brisko kai to revision alla einai tou gracia, kano to compile kai eimai ok. Alla exo mia aporia auta ta arxeia den einai gia gracia? Ego 8elo gia hellbound. Mporei kapoios na me help? I na mou e3igisei katigt den exo katalabei oti an exei kapoios hellbound kai 8elei na kanei compile, den kanei compile tin new ekdosi? dld to gracia?  Elpizo na to katalabete.

Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Gia sas, exo mia aporia, exo ena pack hellbound kai exei bgei tora to Gracia, 8elo na alla3o kati sto java apo to hellbound, kai kano tin diadikasia gia to compile. Brisko kai to revision alla einai tou gracia, kano to compile kai eimai ok. Alla exo mia aporia auta ta arxeia den einai gia gracia? Ego 8elo gia hellbound. Mporei kapoios na me help? I na mou e3igisei katigt den exo katalabei oti an exei kapoios hellbound kai 8elei na kanei compile, den kanei compile tin new ekdosi? dld to gracia? Elpizo na to katalabete.

Loipon Katarxin kalosir8es sto forum!

8a s e3igisw peri tou ti pezete me auto p 8es na kaneis...

Opws katalaveneis ka8e new chornicle exei new futures..

opote ka8e new serverpack new futures.

ec apo oti katalava 8eleis na valeis ena future t gracia h' ena fix t gracia sto Ct1.5

kane to checkout kai stin synexeia vres to java file p 8es na vaLeis apo to gracia sto Ct1.5

vres meta to idio java file apo to serverpack t ct1.5,

diavase sto shmeio sto opoio to exei sto gracia an to exei kai sto ct1.5

an to exei auto simainei xreiazesai sta configs mia aLLagi

an oxi prospa8ise na to pareis apo to Ct2 kai na to valeis stin idia line sto ct1.5 kane build to pack

kai des an egine succefull

an dn ginei kane mas reply ti 8es na valeis apo to ct2 sto ct1.5 kai isws vroOme akrh!

-Strike

Link to comment
Share on other sites

  • 0

se ti xreiazetai to compile re paidia?

 

to compile to kaneis gia na mporeis na fix  ta bug  apo to pack sou kai na exei  protect to pack oste na min exeis kanena problima apo hack...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...