Mono gia Ellines Psifiste Gia to Kalytero nomisma ths Xwras mas

biilybob

Poio nomisma einai to kalytero gia emas tous ellines?  

65 members have voted

1. 1. Poio nomisma einai to kalytero gia emas tous ellines?

• Draxmes
    • Lires
    • Euro
    • Dolaria

Ευρό γιατί πιστεύω ότι και να αλλάξουμε τώρα νόμισμα δεν θα γείνει τίποτα,

δεν φτέει το ευρό ή η δραχμή για την κρίση στην ελλάδα.

etsi to dexome a,akousa stis eidiseis oti piran k metra sta sinora ths elladas...balan sirmatoplegmata k thermal kameres!!

φιλε το ευρω ειναι διοτι εχει μεγαλη δυναμη πλεον! αν οντος αλλαξουμε σε δραχμες π.χ θα αγοραζουμε βενζινη με 1500 δραχμες αντι για 20 ευρω.. οποτε το ευρω ειναι πολυ ποιο ισχυρο απο ολα!

Ektos apo ayto , exoume prostasia apo thn E.E. , mporoume na pernoume dania , h E.E. xrhmatodoteii OLA ta epidotika k koinwnika erga p ginontai ( >.<) sthn xwra mas.

Ase p oi touristes  tha empistey8oun na kanoun diakopes pio pl se mia xwra h opoia exei to idio nomisma me thn xwra tous , para me mia xwra p exei diaforetiko.

draxmes me to ebro mas fack pernis mia mastixa pou ixe 5 draxmes kai tora exi 10 lepta se ebro poune 10 lepta 30 draxmes peripou emena afto me pirazi

re file toso ma toso xazos poso trolling 8es esu gia na parathseis to mxc dn palevese.

Ok, gia allh mia fwra apodikeiete poso ili8ioi eistai.

To Euro einai to kalitero nomisma, kai gia allh mia fwra 8a afierosw xrono kai ypomonh gia na exigisw kai na stirixw tin apopsh mou (H opoioa 8elw na pistepsw pws 8a afipnisei/enimerwsei kapoious edw mesa)

Ok, kai egw pernousa kala otan eixame draxmes, kai egw eimoun vasilias me 1 xiliariko (3Euro), kai egw agoraza 100draxmes tin mia tyropita.

To 8ema einai pws oi draxmes, eixane midamino antikrisma pws ta xena nomismata.

As dwso ena paradigma, 1$ = 1 xiliariko.

Opote, stin ellada bwrei me 1 xiliariko na ekanes polla, alla ama evgenes sto exoteriko me auta ta lefta eisouna ena mideniko.

Mia oikonomia se auto to modelo bwrei na epiviwsei mono ean den kanei eisagoges, giati wpos proanefera to kratiko nomizma exei midaminh axeia kai antikrisma prws ta xena, opote 8a katastrefwtan ean isigage proionta apo alles xwres giati 8a eprepe na ta plirwnei 5-20x, poio akrhva paroth einai h fisikh timh kai oi thmes tis enxwreias oikonomeias.

Deuterwn, me to na exeis ena sta8ero nomisma san to Euro, sigoureuei tin asfaleia tou, to antikrhsma tou prws ta xena nomismata kai tin ypostirixh tou apo parapanw krath.

Tritwn, apo tin stigmh pou h ellada einai stin Europh, lamvanei oikonomikh ypostirixh apo xenes xwres (-symfentorologika, kai me katw apo to trapezxei symfwneies panta)

Epiprws8etws auta

Ektos apo ayto , exoume prostasia apo thn E.E. , mporoume na pernoume dania , h E.E. xrhmatodoteii OLA ta epidotika k koinwnika erga p ginontai ( >.<) sthn xwra mas.

Ase p oi touristes  tha empistey8oun na kanoun diakopes pio pl se mia xwra h opoia exei to idio nomisma me thn xwra tous , para me mia xwra p exei diaforetiko.

Den xreiazete na analysw parapanw epixirhmata pou den einai tis paroushs kai malwn den 8a ginoun katanohta.

Auta ftanoun gia na katalavete giati h ellada einai kalytera me Euro.

P.S H xwra 8a eixe katareusei poli poio prin apo tin oikonomikh krish ean eixe draxmes.

Euro,γιατί δε θα είχαμε την υποτιθέμενη βοήθεια από τις άλλες χώρες!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hi, my client version is Classic Kamael.   I build up the story line gradually with the option to turn different parts of the story on and off.   I mean you start a server and you only have The Kamael classic. As an admin, you will be able to gradually enable additional zones, RBs, items, instances, etc. through configs, up to Hi5 (I only have hi5 for now). Sometime in the future I want to add the GoD stuff as well because the new RB is strong and the regular S grade stuff is weak. Of course, there are some limitations of the game client, which I will not remove yet.   For example, I couldn't put Rafforty NPC on hi5 position because you can't get it here and there in the Classic client, so I put it on others.   It's a change that I like.   I'm most looking forward to coming up with zones, quests and instances for Gracia.
    • Hello. If you are looking for a reliable writing company that can provide a high level of service and high quality writing, then I recommend you to visit Essay Pro review https://nocramming.com/essaypro-review, where you can make sure for yourself that this company can be the best assistant in your difficult studies. The company's review is objective and easy to understand, which will help any user to quickly understand the information.
    • Why not making hi5 files to support login/play at the client and only make some client parts for the rest? Isnt it more easy?
    • Powerful Spells Caster & Spiritual Healer Web: lovespellsafrika.com Phone: +27780802727 WhatsApp +27789121499 Email: bbaantu@gmail.com Real Magic Spells | How To Get Back Ex-Boyfriend or Ex-Girlfriend. Real Magic Spells for all purpose; Now you can benefit through the use of spells like Love Spells, Money Spells, Talismans, Charms, Prayers, Curses and Chants. Magic Spells can be spell cast for many purposes. Talismans and Charms work as powerful Ingredients. If you need any spiritual knowledge on the power of Spells and Magic you can always Powerful Magic Rings Love Spells                     Casting of Simple and Effective Love Spells Easy Love Spells Spells for Attraction between two Lovers Binding Love Spells Get back Lost Lover Spells Spells to Strengthen Love Relation Lost Love Spells Soul Mate Spells Marriage Spell for a happy Married Life. Retrieve a Lost Love Spells Bring Back Your Love Spells Gay Love Spells, Lesbian Love Spells Anti-Love Spells, Divorce Spells, Break up Spells How to Get Back Ex-Boyfriend, or Ex-Girlfriend Casting Spells to Get Rid of Your Husband, Wife or Partner without Fights or them hating you Magic Rings, Powerful Love Rings Spells to stop a divorce Voodoo Spells for Love Love Return Spells Money & Prosperity Spells Phone: +27780802727 WhatsApp +27789121499 How to Cast Magic Money Spells Lottery Spells or Lotto Spells Voodoo Spells for Money Black Magic Spell for Money Protection & Banishing Spells Black Magic Spells and Curses to Destroy Enemy or Evil People Protection from Black Magic Spells and Curses Dark Magic Spells Voodoo Spells for Revenge Spells to win court cases &legal matters Healing spells for all purpose Stroke Diabetics Lottery Spells Phone: +27780802727 WhatsApp: +27789121499 Web: lovespellsafrika.com
  • Topics