Jump to content

Pos 8a alaksete ti morfi se ena npc


Recommended Posts

polla atoma pou einai nea stin douleia ^^ kalo 8a itan na kseroun pos mporeis ena npc na to alaksis morfi se kapio alo mesa apo to game afto p exete na kanete einai

1)shift sto npc kai patate edit stin sinexeia

2)pano pano exei to id tou npc kai akribos sto apokato exei ena template id

3)allazete to template id me tin morfi pou 8elete na parei to npc(mporeite na valete i apo mob i apo trader k.t.l)

4)stin sinexeia afto pou prepei na kanete einai na alaksete Collision Radius,Collision Height gt ama den ta alaksete afta ta dio tote isos to npc den pataei sto edafos i isos einai mesa sto edafos to miso ktl. vazete to idio Collision Radius,Collision Height apo to npc to ena sto alo meta ksanakanete to npc spawn me to id kai tha exei alaksi

 

                                                Paradigma

exete ena npc me to id 1 to opio exei CR 3 CH 2  kai ena alo ena npc me to id 2 me CR 5 CH 16.  kai to npc me to id 1 8elete na parei tin morfi tou npc me to id 2 tote alazete template id=2 kai CR,CH apo 3/2 se 5/16 kai grafete tin entoli //spawn 1 kai exete to npc 1 me tin morfi tou npc 2.

 

elpizo na boi8isa kapion :) einai oso pio apla mporo na to perigrapso ama iparxi kapia aporia as m tin pite na sas apantiso

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...