Jump to content

[Trick]Gia na ftaneis grigora sto castle


eleoC4life

Recommended Posts

[senkss" post=775655" timestamp="1262271920]

loool...pios milai gia spam ? gia look ligo edw http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=110885.0 oute glosa den vazis mesa...milas kai pios spam...

simfono 100% ... kai dose credits gia to pion server to dokimases ...gt pao stixima . ap to mialo sou to eugales

 

file mou.. me tona rcana lord den pas xima.. pas krimenos diladi prepei na eisai poli noobas kai deuteron diko m ine to trick eksipne.. ade vlaka spammer efiges report

Link to comment
Share on other sites

file mou.. me tona rcana lord den pas xima.. pas krimenos diladi prepei na eisai poli noobas kai deuteron diko m ine to trick eksipne.. ade vlaka spammer efiges report

/offtopic

ahhahhaha 8a me kani report gia spam hahahahahh...poly astio esy den 3eris pos ginete to trick pou les..8a 3eris na kanis report?

 

/ontopic

1) den eine trick...DOSE CREDITS GIA TO SERVER POU TO DOKIMASES !!!

Link to comment
Share on other sites

n00bako 3reis tn einai flag(simaia) otan exeis clan kai eisai se siege?????ade ma8e l2 kai meta ela pes m gt dn a3izei na asxoloumai...

 

prosexe pws milas, proton ego den sou milaw epithetika. deuteron i simaia ama tin rixoun oi enemies den boreis na ksana vgaleis. ime sigouros pos ksero pl kalitero l2 apo sena tritwn ;)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now


×
×
  • Create New...