59 members have voted

1. 1. Ποιος είναι ο καλύτερος server, από τους παρακάτω;

• L2Eminence
    • L2Demonik
    • Lineage][ Staging
    • L2Crysis
    • l2Mafia
    • L2Headoff

kai gia ton server tou revenger etsi legane (polla perimename mexri pou ston 1 mhna Efyge...)

ton overclock/overdose kapws etsi...anyway...egine O XAMOS me ton server kai ston 1 mhna ekleise...egw pisteyw oti etsi 8a ginei kai edw...aplws epeidh vlepete <<varia>> onomata sto staff pisteyete oti 8a einai kati sovaro...apopsi m panta

sumfwno kai egw me auto alla dn leo oti 8a einai fail

kai gia ton server tou revenger etsi legane (polla perimename mexri pou ston 1 mhna Efyge...)

ton overclock/overdose kapws etsi...anyway...egine O XAMOS me ton server kai ston 1 mhna ekleise...egw pisteyw oti etsi 8a ginei kai edw...aplws epeidh vlepete <<varia>> onomata sto staff pisteyete oti 8a einai kati sovaro...apopsi m panta

Η καλη μερα απο το πρωι φαίνεται. Η πρωτη μερα του Overdose ηταν συννεφιασμενη...

1)oute egw den lew oti 8a einai fail aplws se sxesh me auto pou perimenoun kapoioi pou lene

an den einai kalos o server to kanw unistall to l2...na etoimazontai...giati den mporei enas PRIVATE kai to tonizw PRIVATE server na alla3ei ka8oristika thn apopsh kapoiou gia to l2...

2)server typou l2j overdose-oversh1t h opos legotan...opos kai tou eminence l2j me <<dh8en>> customs gia na leme oti eimaste diaforetikoi kai ena piasariko keimeno (vlepe deathwhisper) kai alla tetoia kolpa pou prospa8oun na feroun kosmo me malakioules me afhnoun pagera adiaforo...

xHardCore den kses ti egine ston overdose k eklise g auto voulone kai den 8a ton anafereis overshit..

to pack tou itan gamato , to community aftasto.. (mono sto staff o seeya ekane mia malakia)

min ksanapiaseis sto stoma sou ton overdose auto mono .. tetio pack den 8a kaneis pote s

1)oute egw den lew oti 8a einai fail aplws se sxesh me auto pou perimenoun kapoioi pou lene

an den einai kalos o server to kanw unistall to l2...na etoimazontai...giati den mporei enas PRIVATE kai to tonizw PRIVATE server na alla3ei ka8oristika thn apopsh kapoiou gia to l2...

Ναι εχεις καποιο δικιο. Παντως μπορει αυτη τη φορα οι "υποσχεσεις" να ειναι αληθινες, αυτο θα το δουμε σε 15 λεπτα.

xHardCore den kses ti egine ston overdose k eklise g auto voulone kai den 8a ton anafereis overshit..

to pack tou itan gamato , to community aftasto.. (mono sto staff o seeya ekane mia malakia)

min ksanapiaseis sto stoma sou ton overdose auto mono .. tetio pack den 8a kaneis pote s

Koita...an auto to elega se esena tora 8a eixa -1 kai 8a syzhtagate gia to poses meres ban 8a mou kanate...

Opos eixe pei se pm enas filos mou (den lew onoma 8a katalavei gia poion lew)eipe:Den 3ereis ti malakia kouvalane ta members giauto den se pairnei na tous pas kontra...kai ton eyxaristw :)

Deyteron sto general discussion lew thn apopsi mou kai epeidh esy eisai o xaidemenos tou forum kai se exoun sta opa opa egw lew na kanw thn e3airesh...

9a mou peis tora ti perimenw?

Na mpei o gerero na mou leei an den saresei fyge

O Paniliiikoc h opos legetai:an den goustareis 12xrono fyge

2-3 E3ypnakides me -1 -2 -3 karma na kanoun akyra flames

Alloi na lene pos 8a kanoun compile to l2j preconfiguered pack tous

O allos na leei an htan offside o sise sto gkol pou evale

Kai pisteyw pos 8a teleiwsei h istoria me ton karmarrows kanontas lock to topic

Genika auto htan h apopsh mou gia to 8ema...

Kai Pros 8eou den htan flame...isws den to eipa swsta

alla oxi kai flame kai disrespect kai tetoia...eleos...:/

Ναι εχεις καποιο δικιο. Παντως μπορει αυτη τη φορα οι "υποσχεσεις" να ειναι αληθινες, αυτο θα το δουμε σε 15 λεπτα.

15 λεπτά; Στις 8-9 ανοίγει :D

Πάντως να ξέρετε, ο eminence, δνε πρόκειται να κλείσει έτσι εύκολα.

Ακόμα και με attacks, δύσκολα να κλείσει.

Ο μόνος τρόπος να τα παρατήσουν, θα είναι αμα κάνουν leave, σημαντικά άτομα από το staff..

ani3e loipon paidia ?

Ναι ο l2eminence είναι on, και την στιγμή που άνοιξε, πάνω από 150 άτομα μπήκαν.

-1 karma για τον άσχημο τρόπο που μίλησες. Δεν είμαστε τσίρκο εδώ πέρα, ο καθένας εκφράζει την άποψη του ελεύθερα και δεν προσβάλλουμε ο ένας τον άλλο.

Topic Locked γιατί πολύ flaming πέφτει...

Unlocked , to topic den s fteei se tpt .i.

oso gia to karma pou mou ekanes - ksereis pou grafw  to karma

Thanks Reve.

Kapoios mod an ginetai na kanei delete ta flames, gia na apofex8oun auta;

Topic Locked γιατί πολύ flaming πέφτει...

BTW Updated.

Unlocked , to topic den s fteei se tpt .i.

oso gia to karma pou mou ekanes - ksereis pou se grafw esena kai to karma

btw egw se ekana report gia karma abuse....

PS:Coyote to update se ti vasizetai?ti ekanes update?

min ksexaseis na me kaneis report gia tin signature mou pou pernaei mazoxistika minimata

Votes.

Me auta krinetai o Server tou mhna.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Psychic Readings | Astrology | Love Spells | Black Magic spells | Witchcraft Spells | Spell Caster | Voodoo spells | Marriage spells | Divorce spells | Attraction spells | Bring back lost lover spells REUNITE WITH AN EX LOVER IN 72 HOURS If your lover is gone, don’t be desperate anymore! You are a few clicks away from a prompt resolution of your problem: We will our spiritual powers to bring him/her back Let us show you our method with zero chances of rejection. Don’t waste your precious time; get your lover back NOW! MAKE HIM/HER LOVE ME Don’t wait for the deluge and make him or her love you now. This service will create a great alchemy between this person and you. In just a few weeks, you can make the person you dream of falling in love with you. We recommend you to combine this service with a Marriage ritual if you want this person to commit you. BREAK UP A RELATIONSHIP The perfect service to break up a relationship you don’t think legitimate. Your lover has gone with someone else Don’t hesitate to break them up as this ritual and prayer is very powerful and will Psychic Readings | Astrology | Love Spells | Black Magic spells | Witchcraft Spells | Spell Caster | Voodoo spells | Marriage spells | Divorce spells | Attraction spells | Bring back lost lover spells REUNITE WITH AN EX LOVER IN 72 HOURS If your lover is gone, don’t be desperate anymore! You are a few clicks away from a prompt resolution of your problem: We will our spiritual powers to bring him/her back Let us show you our method with zero chances of rejection. Don’t waste your precious time; get your lover back NOW! MAKE HIM/HER LOVE ME Don’t wait for the deluge and make him or her love you now. This service will create a great alchemy between this person and you. In just a few weeks, you can make the person you dream of falling in love with you. We recommend you to combine this service with a Marriage ritual if you want this person to commit you.
    • Psychic Readings | Astrology | Love Spells | Black Magic spells | Witchcraft Spells | Spell Caster | Voodoo spells | Marriage spells | Divorce spells | Attraction spells | Bring back lost lover spells REUNITE WITH AN EX LOVER IN 72 HOURS If your lover is gone, don’t be desperate anymore! You are a few clicks away from a prompt resolution of your problem: We will our spiritual powers to bring him/her back Let us show you our method with zero chances of rejection. Don’t waste your precious time; get your lover back NOW! MAKE HIM/HER LOVE ME Don’t wait for the deluge and make him or her love you now. This service will create a great alchemy between this person and you. In just a few weeks, you can make the person you dream of falling in love with you. We recommend you to combine this service with a Marriage ritual if you want this person to commit you. BREAK UP A RELATIONSHIP The perfect service to break up a relationship you don’t think legitimate. Your lover has gone with someone else Don’t hesitate to break them up as this ritual and prayer is very powerful and will Psychic Readings | Astrology | Love Spells | Black Magic spells | Witchcraft Spells | Spell Caster | Voodoo spells | Marriage spells | Divorce spells | Attraction spells | Bring back lost lover spells REUNITE WITH AN EX LOVER IN 72 HOURS If your lover is gone, don’t be desperate anymore! You are a few clicks away from a prompt resolution of your problem: We will our spiritual powers to bring him/her back Let us show you our method with zero chances of rejection. Don’t waste your precious time; get your lover back NOW! MAKE HIM/HER LOVE ME Don’t wait for the deluge and make him or her love you now. This service will create a great alchemy between this person and you. In just a few weeks, you can make the person you dream of falling in love with you. We recommend you to combine this service with a Marriage ritual if you want this person to commit you.
  • Topics