Jump to content

[Guide]Πλήρης οδηγός για έναν newbie Developer


Recommended Posts

apagoreuete na dineis link apo topic pou einai hidden. Kalo 8a htan na mn spammareis gia na mn exeis problimata me karma/ban :-\

 

btw..an 8es na peis kati to opoio to 3exases sto prwto sou post kanto edit k oxi double post.

Link to comment
Share on other sites

otan paizoun oi pextes sto oly patane na doun ta points tous kai den fenete tpt ti provlima mporei na einai

ti prepei na ru8musw gia na mporoun na ta vlepon gt sunaxeia me prizoun na to kanw~!! plz mia voi8eia opoios mporei !!

 

Link to comment
Share on other sites

8elw mia xarh...na m steileis ena pm kai na m doseis ena compile pack apo esena!!!!na einai kalo me protects...!

den ginete na kanw compile gia ton ka8ena...Des guide k kane monos s...dn einai piriniki fisiki...Apla bimata prepei na akolou8iseis! ;)

Link to comment
Share on other sites

Kalo einai Zero alla tha itan kalitera na kaneis diko sou odigo analitika ekanes ou ekanes oloi autin tin douleia! Na sou pw egw tin alitheia psilo mperdeutika ligo alla eytyxws xerw gia ftiaxnw server..

 

 

 

Y.G:Kalo topic eina den lew :P

Link to comment
Share on other sites

Kalo einai Zero alla tha itan kalitera na kaneis diko sou odigo analitika ekanes ou ekanes oloi autin tin douleia! Na sou pw egw tin alitheia psilo mperdeutika ligo alla eytyxws xerw gia ftiaxnw server..

 

 

 

Y.G:Kalo topic eina den lew :P

Ti ennoeis na kano diko m guide? Auto diko mou einai...!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

re pedia smek2008@live.com kante me add 8elwwwwwwwwww helpppppppppp

oti help 8eleis mporeis na kaneis post sto dev help [gr]. Den nomizw na se help kaneis dinontas msn..

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now



×
×
  • Create New...