Jump to content

l2 mafia bug _pigene apo tous koffs stous noobs


Vazelos

Recommended Posts

:) :) let's play the mafiaGAME...                                               (pame apo tous noobs stous koofs)

1) anikste diplo para8iro. Sto proto na exete enan noob ke sto allo enan koof

2) kade ton noob toxoti ke ton koof afiste ton opos eine...

3) parte scroll of escape me ton koof pigenete kapou opoudipote...

4) ferte ke tous dio char sto opoudipote pou 8a pate

5) ~tora~! kade soe me ton koof ke hitarete ton me ton noob molis figei o koof 8a kolisete ligo... min kouni8ite kade rr ke 8a bgite stous koofs....

 

 

********to exo kanei apires fores ke apires fores efaga ban********        ----->HackerLOver<---- 8) 8)   {{{{karma}}}}

Link to comment
Share on other sites

1) pes kapio sigkekrimeno spot

2) pion server tou mafia??

3) an les gia ton 02 afotou ebale ton buffer alou i kai akoma ginete afto ???

Link to comment
Share on other sites

esi milas blepo gia ton 01 ok tha to dokimaso gt ithela na mpo na to kano ayto loipon pare email : gerero@windowslive.com ayto eina gia msn oso gia to cem iksera ala to bgalane

Link to comment
Share on other sites

kai dn tros ban panta gt opos eipe dn iparxoun olh thn ora gms mesa ego sigkekrimena ston 01 mia fora eida gm afotou ekane wipe o server meta apo kei kai pera tpt kl oxi pos stous ipoloipous server tou mafia exei gm ala ...... :P

Link to comment
Share on other sites

pedia thnx-ty to bug doulebei alla prosekste..

8a sas po ena kolpo

1)balte ena char na poulaei mp ke me ton alon pou 8a mazebete addena agoraste etc osta ama trote ban na min xanode ta addena       

 

 

ysterografo "ti alli buggia 8a bro gia na paro karma???"

Link to comment
Share on other sites

fakoykas kado          Sticky Topic                eine poli xrisimo ke pezoun pola pedia l2-mafia opote pistebo na xrisimebei an eine na to kaneis    Sticky Topic  stile m PM na to grapso kalitera...

Link to comment
Share on other sites

o collision  exei pei oti o admin tou mafia eine member an ne pite tou na klisei ta matia t :D an dei afto to message na m kanei pm gt o mafia exei akoma 2453453 bugs pou exo brei....

Link to comment
Share on other sites

~~~~~~~```````ATTENTION````````~~~~~~~~~

 

ENIMERONO OTI O ADMIN (=ADMIN=BULLET) 8A FTIAKSEI GURDS STA XORIA POU 8A HIT TOUS ADIPALOUS OTNA BENOUN STO ADIPALO XORIO OTI FAGATE FAGATE

Link to comment
Share on other sites

pedia thnx-ty to bug doulebei alla prosekste..

8a sas po ena kolpo

1)balte ena char na poulaei mp ke me ton alon pou 8a mazebete addena agoraste etc osta ama trote ban na min xanode ta addena       

 

 

ysterografo "ti alli buggia 8a bro gia na paro karma???"

fakoykas kado          Sticky Topic                eine poli xrisimo ke pezoun pola pedia l2-mafia opote pistebo na xrisimebei an eine na to kaneis    Sticky Topic  stile m PM na to grapso kalitera...

o collision  exei pei oti o admin tou mafia eine member an ne pite tou na klisei ta matia t :D an dei afto to message na m kanei pm gt o mafia exei akoma 2453453 bugs pou exo brei....

~~~~~~~```````ATTENTION````````~~~~~~~~~

 

ENIMERONO OTI O ADMIN (=ADMIN=BULLET) 8A FTIAKSEI GURDS STA XORIA POU 8A HIT TOUS ADIPALOUS OTNA BENOUN STO ADIPALO XORIO OTI FAGATE FAGATE

 

ε όχι και 4 posts στην σειρά ρε φίλε χαλάροσε και λίγο...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...