Welcome to MaxCheaters.com

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads

Recommended Posts

Greetings to all forum users are respected... 
Last few months has been busy retraining, studing the new, learning Zen. Now decided to join the jet with new powers and skills. 
Offer services HTML coding and php develop. Adaptation to any CMS or creating your own
 
I can promise:

  • Responsibility, honest
  • High quality of work 
  • Cross-browser compatibility, rubber, valid, adaptability and semantically 
  • Sane deadlines 

 

Those who are interested and willing to cooperate can appreciate my old works:

http://lab.diasolution.ru/icarus/
http://lab.diasoluti...u/icarus_promo/
http://lab.diasolution.ru/woa/
http://lab.diasolution.ru/trasken
http://lab.diasolution.ru/rpg-game/
http://lab.diasolution.ru/mmoplay/
 
You can contact me by any of the following ways: 
skype - dazzle_sup 
ICQ - 3223773 
jabber - apoloser@jabber.ru 
email - pavel@itred.ru 
Thank you for attention

Edited by Apoloser

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dunno, i am not beaching arround becuz i am webdeveloper too. but the poster Apoloster has 15 posts and next post after a month says a good comment meanwhile he has 1 post. the previews seems kinda like l2design.ru :/ dunno maybe i am wrong

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dunno, i am not beaching arround becuz i am webdeveloper too. but the poster Apoloster has 15 posts and next post after a month says a good comment meanwhile he has 1 post. the previews seems kinda like l2design.ru :/ dunno maybe i am wrong

u can check css styles

Im coding not first year so...

Share this post


Link to post
Share on other sites

u can check css styles

Im coding not first year so...

not trying to be an assholl just said my first thought of previews. your answer made ma trust you

Edited by Snoopi

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

http://lab.diasolution.ru/mmoplay/ 

 

You fucking scammer shit retard this was made by EvilSystem - Coded and Designed!

Calm down little girl, this code is totally mine.

Edited by Apoloser

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://lab.diasolution.ru/mmoplay/ 

 

You fucking scammer shit retard this was made by EvilSystem - Coded and Designed!

 

 

Calm down, many of ur replies are insults, one more time and u will be chat banned.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

Those websites are free shared/ ripped and if you want proofs i can post here the links.

the trasken and rpg-game was L2MxC site if you remember and the WoA site is an interlude free shared website just a little bit redesigned lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Those websites are free shared/ ripped and if you want proofs i can post here the links.

the trasken and rpg-game was L2MxC site if you remember and the WoA site is an interlude free shared website just a little bit redesigned lol.

 

Or just someone ripped those websites after this topic was posted.. Since he gives live previews.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://lab.diasolution.ru/mmoplay/ This design is made by EvilSystem-S. 

 

Im on your side here, idk if you get that..

He said that those are ripped websites and Im saying that probably someone ripped them from your live previews..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Im on your side here, idk if you get that..

He said that those are ripped websites and Im saying that probably someone ripped them from your live previews..

you know better, the mmoplay site is the previous version of you for L2Tales servers and the trasken and rpg-game is this one -> http://l2mxc.com/mid/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.